fredag 7. november 2008

I juni over Hardangervidda

Det hopper litt frem og tilbake her. Disse bildene er tatt i juni på vei hjem fra Bergen. Rune jobbet hele uken og jeg var så heldig å få være med på tur. Var sykmeldt med pga leddbåndet på den tiden.

Hadde det kjempe koselig, ruslet rundt, tok masse masse masse bilder. Kikket og shoppet bittelitt. (faktisk veldig lite, en bukse, et skjerf og et par øreringer som kjærsten synes var kjempe kule, ha!) Og om kvelden var vi ute å spiste og sjekket ut livet i sentrum.
Men tilbake til hjemturen, vi måtte bare stoppe når snøen lå nedtil veien. Vi synes det var så kult, men nå noen måneder senere har vi snø i hagen, ække så kult!

Vi stoppet også ved Vøringsfossen for å nyte synet.

Herregud så flott, har aldri vært der før jeg og som Rune sier det skal ikke mye fjell til før jeg er helt i ekstase. Ehh.. er nok noe i det. Han har kjørt Norge på kryss og tvers dette året og er ikke lenger så motakelig for inntrykk.

Jeg elsker synet og lyden av fossfall, så det ble noen stopp både til og fra Bergen.

Men snill som kjærsten er så stoppet han og ventet tålmodig ved siden av meg til jeg var ferdig med å fordøye inntrykk og tatt bildene mine. (han tok noen bilder han også så han er nok ikke helt umotakelig;o) )

Ingen kommentarer: