fredag 7. november 2008

Høstvelta på Lyngås

Som dere vet kjører gutta bilcross. Teamet heter Team Klovner i Kamp og er blå og hvite. Stort team på over 20 sjåfører. Og i heiagjengen er det X-antall.

Innimellom så får faktisk jeg også lov til å prøve. Neida jeg får lov, men det må koordineres med svigerforeldre hvis vi har alle ungene. På Lyngås hadde vi med alle 5. Det gikk så fint. Takk og pris for Gunn og Sven.

Jeg har bare kjørt 2 ganger, på Bø hvor jeg fikk 7 plass og sist på Lyngås hvor jeg fikk 10 plass (mistet 1 heat, kom ikke mer enn 30m før bilen fikk koil problemer..grrrrr..) Den Saaben jeg kjørte er høyrestyrt, var ikke så rart som jeg trodde. Å gire gikk fint, men jeg kikket til høyre når jeg skulle se i speilet.. vakke no speil der asså.

Sist gang jeg kjørte, på Bø delte jeg bil med Daniel, denne gangen prøvde jeg Saab. Håper jeg får kjøre litt mer neste sesong, ha sånne gjesteopptredner. Det var så moro med en bil som gikk så bra. Var oppe på to hjul borti gata der i første heat, litt høy fart og litt lite kontroll.. folka trodde jeg skulle gå på taket, alt jeg husker er at jeg satt og ropte : "dette går gæli, dette går gæli" men jeg havna da på alle fire hjula og kom i mål.. *ler*



Daniel fikk en flott 8 plass (han kjørte så fort bilen faktisk kunne gå). Rune ble torpedert i B finalen av team KAMERATEN og fikk en 8 plass han også. Hele bilen var knust i mine øyne, og pr dags dato står den i Aremark for å bli jigget/rettet opp. Pink Panter Saaben. At kjærsten er like hel etter den smellen er jeg så takknemlig for. Er ikke godt å ha høy fart og møte en betongkloss, vippet opp og bli kastet rundt.









Det er Daniel sin første sesong, og det ikke mange løp han har kjørt uten å få med pokal hjem.

Han ønsker seg pokalskap til jul, så vi får se hva Ikea har og nissen kommer med.


Han ønsker seg ny hjelm også for de som lurer.. Får kjøpt på Kollevold..



Tove og jeg kom i B-finale og vi hadde lagt en slagplan som innebar at jeg skulle hjelpe Tove til å komme først i mål og videre til A finale... Jeg dunket da borti flere og sinket et par (vet ikke om det var med vilje...hihi) Men Tove kom vel ikke i noe A finale mener jeg å huske. Men moro var det. Står her en smule ivrig å forteller Tove hva jeg gjore for hjelpe henne.. armer og bein.
Neste år er planen å få dyttet Knut i en bil og la han kjøre. Han sier han er klar.. Kanskje han blir like rå som denne sjåføren.. kjærsten. Men han har da kjørt noen år og vunnet en hel haug.. we'll see....

Ingen kommentarer: