fredag 7. november 2008

Sjarmklumper

Malin og Anders er gode venner.

De delte rom inntil for 1 uke siden da byttet vi slik at Joachim og Anders nå deler.
Snuppeluppa trenger et eget jenterom (og jeg har alt klart for hvordan det skal bli, shabby chic... tra la la)
Som jeg har nevnt begynner hun å bli stor, pappaen mener at hun kunne ha delt rom med Anders myyyye lenger for hun bryr seg ikke om sånt. Men jeg derimot, nå skal jeg få innrede et jenterom. Hvitt og rosa med litt innslag av lys lys turkis/lyseblå. Det blir så fint, Malin og jeg er heldigvis HEEEELT enige.

Når vi flyttet inn her i oktober i fjor ville disse to sjarmklumpene slå sengene sine sammen til dobbeltseng, men da var pappaen på plass kjapt: "dere får vente til dere blir gift" Så var den diskusjonen ute av verden... *ler*



Malin hadde med seg Monsen hjem fra skolen for noen uker siden. Det er klassens maskot og den får være med alle hjem i tur og orden. Veldig stas når den er med i sekken.

Ingen kommentarer: