fredag 7. november 2008

Nå er det pakket og klart

Da tror jeg jammen jeg er pakket og klar for hyttetur, bortsett fra mannen da som ikke er kommet ennå. Det største barnet ble med "tante og onkel" igår, 2 ble med besteforeldrene sine for noen timer siden og gutta her er KLARE og har vært det en stund.

Vi har 7 seter, men når vi skal på tur som nå blir det fullt. Jeg har tatt ut ett sete og satser på at en aller annen av slekta forbarmer seg over et barnebarn/niese/nevø og lar det sitte på hjem igjen..hehe.
I sommer var vi pakket for 1 uke til Hemsedal og da måtte vi ha henger etter bilen og jeg lover at vi hadde pakket kun det nødvendige, men regntøy til 7 det blir litt det asså.
Evasionen er super god å kjøre, men plass? Not so much!



Mangler bare sjåføren og passasjerer så er vi klare.


Se det er kommet snø/sludd de siste timene. helt sånn kornete store snøkrystaller. Blir spennende å se hvordan det er å kjøre opp på fjellet.

MEN! En hilsen til Mona (søsteren min) som har fått seg jobb idag. Så bra og så fortjent. Masse lykke til.
Også til Knut, den ene av lillebrødrene mine, god helg. Kos deg med utpakking. (han flyttet inn i egen leil forrige fredag) Gleder meg til å se hvordan det blir.
Og til Tom, den yngste lillebroren min, kan jeg komme til uka å se leil din? Er spent på det nye kjøkkenet. (han har også akkurat flyttet inn i ny leil.)

Da logger jeg av og sier GOD HELG!!
Nå bærer det til fjells.

See you!

Ingen kommentarer: