torsdag 4. desember 2008

Franske bakgater

Et av drømmereisemålene mine er Frankrike.
Smale bortgjemte bakgater med mye historie og romantikk.

Jeg blir helt salig av å se på disse bildene, vil bare oppleve dette nå.. men jeg er litt bekymret. Jeg kan ikke fransk - ikke i det hele tatt. Oui kan jeg jo, og je t'aime selvsagt. Kjærsten har vært i Paris 2 ganger så han kan litt mer. (en øl takk osv... hmm)

Har du sett noe så nydelig? Bare elsker det.

Synes det er litt sånn kardemommeby aktig. Elsker den slitte stilen av murstein, betong og brostein.


Lykter og planter på høye smale hus.
Det er Gunn og Sven som har tatt disse bildene i ferien sin i Nice nå i september. Sjekk ut denne siden : http://abitofparis2u.com/
I mangel på nye bilder blir det litt sånn let og finn frem. Det er mørkt når jeg drar om morningen og mørkt når jeg kommer hjem om kvelden. Inne bilder synes jeg ikke det er så lett å få til når det er så mørkt. Men kanskje jeg får tatt litt bilder på søndag.
Ha en fin kveld!
Hadet (skulle sagt hade på fransk, men jeg klarer ikke skrive det riktig)



Ingen kommentarer: