onsdag 3. desember 2008

Moroklumpene mine

Skulle tro de var filmstjerner slik som de fjaser og "gjemmer" seg..

Disse bildene fra hytteturen har jeg ikke vist frem... har 2 stykker (vel...egentlig er det fler av de) som EEEEEEEEEEEELSKER å bli tatt bilde av, eller ikke.
Mest mulig spik og sprell, og sammen er de dynamitt. Tror de selv ihvertfall.

Ja, jeg vet at jeg tar mange bilder, men ærlig talt liker de å se på bildene etterpå. Ta Daniel for eksempel, gud vet hvor mange bilder av han jeg har tatt som ligger ute på Facebook. Sniken.



En dag mindre til avreise, tra lala. Snakket med Karianne på msn, og sommerfuglene flakset rundt når hun spurte om turen. Herregud jeg er så heldig. Så privligerte vi er, tenk å kunne dra på turer pleie forholdet og hverandre..han er en del borte så vi utnytter all tid vi har sammen. Jeg har en fantastisk kjærste som det ikke finnes en bitte bitte liten del av vondt i. Han er så skjønn. Gleder meg til han kommer hjem imorgen eller på fredag.
Nå er det Brothers and Sisters, MÅ se det. Det er en serie jeg sitter igjen med klump i halsen og tårer i øynene etter hver bidige gang.
Love, love, love it!
Bye bye friends!

Ingen kommentarer: