søndag 11. januar 2009

Et bilderas før jeg logger av..

Nydelig
"hekk" til et av hotellene på veien fra vårt hotell til "sentrum" tror dette tilhører "Hotel Princess Yaiza"


Nydelige steiner som det glitret i, du ser ikke det på dette bildet men de var slik at man bare måtte ta på de.. tok med meg en hjem også jeg..hihi.


Det var mye vind de første dagene på Lanzarote og for meg som synes vann er så moro å ta bilde av så var det nok å ta av. Det dundret inn mot land..


Synes dette er en så kul kaktus, hadde en tanke med dette bilde at det skal scrappes sammen med et bilde av svigermor siden den kalles svigermors sete... fnis her har vi tilogmed en dobbel en :O)
Den ene dagen på stranda var jeg skikkelig forkjølet og orket ikke mye, så da ble det endel bilder tatt fra liggende posisjon.. tenk at dette er størknet lava.... Altfor mye lys men men..




Ingen kommentarer: