søndag 11. januar 2009

Snart mandag igjen....

Så er denne helgen snart over, og det har virkelig vært en deilig helg. Lenge siden jeg har slappet av så mye og bare kost meg. Vært hos svigers, på kino, ute å spist og i dag?? Sitter i pysjbuksa ennå og har bare sittet på "rommet mitt" å kost meg med scrapping og sånt.





Måtte legge inn noen bilder til fra ferien.



Savner varmen og stranda, ikke så kaldt her nå, kanskje faktisk kaldere i Madrid og canariøyene.. fnis. Glad vi tok ferie når vi gjore selv om det ikke var så varmt da heller. Men her hjemme var det jo MINUS 10-15 grader på den tiden så jeg skal IKKE klage asså.


For de av dere som synes dere har har hørt litt lite fra denne kanten i det siste er det bare å si unnskyld men jeg er midt i årsoppgjøret. På teamet mitt er vi over det værste nå heldigvis.. det er en god del igjen, men allikevel..
Denne stranden vi er på her er ved siden den berømte Papagayo stranda, er flott der asså.
Nydelige kjærsten min...
Ha en fin uke alle sammen..

Ingen kommentarer: