torsdag 19. februar 2009

Alene hjemme

Denne uken har jeg vært alene hjemme.
Daniel er med Rune på jobb i Trondheim og de andre ungene er hos sine andre foresatte.. så da blir det tid til scrapping.

Noen av disse slet jeg så veldig med. Finner ikke bilder om dagen som GIR meg noe. Bli liksom bare litt på måfå med tanken på at bildet bør scrappes til albumet til den eller den..
Daniel og Niko... need i say more?? Bestfriends..



Her er vi ute å koser oss med aking.
Nok snø til det for å si det sånn... det værste er at det snør nå også. Ikke så tett, men svæææære kjerringer. Jaja.. jeg får ut å måke litt før gutta kommer hjem i kveld.

Marius har bursdag i dag han. 11 år!!!!
Kjempe glad i deg mariusen, gleder meg til å se deg på mandag ♥♥♥

1 kommentar:

Vibeke sa...

Så herlig med litt alenetid!!! Det trenger vi alle. Og du har da fått scrappet massevis av flotte LOer. Kjempefine alle sammen:)