lørdag 21. februar 2009

Så er dagen her for disse gutta..

Så er dagen her som disse bilcross gutta jeg bor sammen med har gledet seg til i månedsvis. De er på farta alt. Jeg skal også opp altså men ikke før om en times tid.. Det laver ned med snø så det blir nok lang dag allikevel..
Dessuten er det faktisk skiskyting på tv'en... *fnis*
Bildet av Daniel har jeg lånt.. husker ikke fra hvor. Lå på facebook tror jeg.
Og akkurat i denne stund ligger jeg på 3 plass (med 1 stemme mer enn 4 mann vel å merke..hihi) blant de dyktige Vestfold jentene i Mesterscrappen. Er så stolt!! Det holder nok ikke ut, men moro så lenge det varer. Artig at noen liker det jeg lager! Tusen takk for alle stemmer.
Takk for at du er innom her, legg gjerne igjen en kommentar .
Da gjenstår det bare å si *HA EN STRÅLENDE LØRDAG! *

Ingen kommentarer: