onsdag 18. mars 2009

jeg slapp unna innleggelse i dag :O)

Dette er noen bilder fra helgen. Jeg pleier da å ta mange flere bilder når vi først har ungene, men denne helgen var jeg en smule redusert så dette er det linsen kapret.

Malinmor var ute med de store gutta å mekket bil.



Marius og Daniel


Luringen Anders



Og Joachim har mistet 2 tenner nå på bare noen få uker.
Blir så forandret når tennene faller ut. Spent på å se de nye.




En litt sliten pappa... sover så søtt på mitt rosa hodeskalleteppe (bursdaggave fra Malinsnuppa mi)
Nå er jeg bare lykkelig for at maten holder seg i magen lenger enn 10 min. Formen begynner å komme seg... litt etter litt.
Slapp unna innleggelse i dag, er så glad for det. Isolat er ikke noe stas vil jeg tro.
Nå venter jeg på avstemmingen på Mesterscrappen klokka 21. Er så spent på hva de beste av de beste har produsert. Har 3 favoritter, 1 fra Vestfold, 1 fra Troms og 1 fra Buskerud. Tvitvi og lykke til.
I dag er det Brother and Sisters.. oh lykke!

3 kommentarer:

Jinx - Marthe sa...

Jeg har kommentert bloggen din i scrappebloggen min, tusen takk for titten på alle de nydelige bildene og loene dine!

www.jinxscrapper.blogspot.com

Vibeke sa...

Hopper innom deg for å fortelel at det er 2 flotte Sanger hos STM nå. Håper du finner scrappelyst og inspirasjon til å delta på disse:)

Ønsker deg en flott onsdag videre:)

Anna Lisa sa...

Hei
Er bare innom for å ønske deg god påske
Lenge siden eg har kjika innom nå
God påske til deg og dine
Klem