tirsdag 7. april 2009

Beklager...

Det er bare å beklage at jeg har vært en ELENDIG blogger i det siste.

Jeg er fremdeles ikke kvitt matforgiftningen, og bakteriene som følger med setter seg i muskler, sener og ledd...
I 1 mnd har jeg vært syk nå, og ikke en eneste Lo har jeg laget, sett bort fra at jeg var på et flott kurs med Yasmin på Bikuben forrige uke. Laget 2 Lo'er der, men de er ikke tekstet ennå. Men jeg skal legge de ut når de er ferdige.

Vi har solgt bussen og kjøpt oss bobil. Er ikke så mange løp vi skal på i år som er 2 dagers så da ble det bobil med hengerfeste. Vi prøvde ut bilen i helgen Daniel, Rune og jeg. Daniel ville på bilcross løp i Sverige og Rune ville teste bilen.... jeg??? Øynet å komme meg ut av huset .. JIHO!
(sålenge det er do i nærheten er jeg med *fnis*)





Daniel har dilla på Saab som husfaren her. Han har hatt en grønn Saab 96 som bakgrunnsbilde på pcen. (han har googlet det).. og vet du... den Saaben sto i depotet når vi rullet inn fredag kveld. Trodde øynene skulle sprette ut av hode hans. Han fløy rundt seg selv.. Hva er oddsen for at akkurat den bilen var der vi var. Fikk tatt mange nye bilder av den og gutten var fornøyd.

Av 110 påmeldte biler var det sikkert 90-95 Saaber.. gud som den smella på Daniel gikk.. *sukk*


Nå sitter jeg på scrapperommet mitt, har printet ut bilder fra Egypt og lurer på om jeg skal prøve å komme igang..

I'll let you know!





Ingen kommentarer: