onsdag 6. mai 2009

I scrappemodus.. endelig

Da har jeg hatt noen dager med scrapping. Nå er jeg inne i en sånn periode som det bare detter ned på Bazillen *ler*
Det er mange som lager BOM (book of me) jeg lager BOU (book of us) det er liksom lettere å scrappe av Rune og Rune + meg enn av meg selv alene.. men det er kanskje det som er greia. Å utfordre seg selv. Kanskje senere..

Dagene flyr, nå er det onsdag alt og vi er midt i uka snart. Helgen med kjøring på lyngås nærmer seg med stormskritt. Gleder meg og krysser fingre og tær for fint vær.


Denne av Marius har han på en måte valgt selv... han fant en Lo i inspirasjonsmappen min og sa at den vil jeg du skal lage.. dessverre husker jeg ikke hvem jeg liftet av.. vet du?? Gi meg navn så skal hun bli kreditert.
Disse nydelige bildene av Johnny har jeg lånt av Ingunn. Fargene rettferdiggjør ikke bildene. For det er en spesiell farge stemning i bildene og han er jo så søt.


Denne kråka trenger jeg vel ikke si noe mer om, alltid en moro tryne på tapetet.. vanskelig å få normale bilder av han.. kanskje dette rett og slett er normal tryne hans... I DON'T KNOW!




Da er det snart kvelden på gutta her. De holder på utenfor på trampolina med noen andre gutter akkurat nå så hvis jeg roper de inn nå blir det ramaskrik.
Det er masse å gjøre på jobben om dagen også, midt i tertial nå. Jobb, jobb, jobb..sukk.
Ailin gikk ut i permisjon i dag hun... tenk om noen uker blir det født et lite jentevidunder.. gleder meg jeg.
Ha en fin kveld.
Takk for at du titter innom, legg gjerne igjen et spor etter deg.

Ingen kommentarer: