torsdag 7. mai 2009

Nå er scrapping moro igjen..

Det er så moro å scrappe om dagen, det har løsnet skikkelig. Dessuten har Rune jobbet mye ;0)

Er ikke dette bildet av Johnny kult? Fikk det av Ingunn. Skikkelig blinkskudd av kjekken med sperrebånd rundt knollen.

Ellers går dagen sin gang. Anders skal på kino bursdag å se Hannah Montana mens jeg benytter sjansen til å jobbe litt ekstra. Men først skal gutta til frisøren sånn at de er fine til 17 mai.

Disse bildene av Daniel har jeg hatt lyst til å scrappe så lenge.. tatt i de sikkert 100 ganger men så har det blitt med det.. Men denne gangen kom de med.. Se det lange håret... hihi. Han har ikke det nå ihvertfall.


Anders er så flink på skolen. Han leser som en 7 klassing i følge lesetester (går i 3 kl asså) og ting går nok litt lett... derfor er lekser så kjedelig. Her har jeg prøvd å gjøre leksene litt mer moro ved å gjøre de ute.. ikke mye hjelp som man ser..
Nå får jeg gjøre litt her før jeg må ut igjen.
Ha en fin ettermiddag...
Hey då.


Ingen kommentarer: