tirsdag 26. mai 2009

Litt scrapping igjen.

Denne av Ingunn og Johnny er fra 17 mai. Synes bilde er så koselig. Skikkelig mamma kos.
Er ikke fornøyd med Lo'en, det mangler masse, men jeg kommer ikke lenger så da blir det sånn.
Det er faktisk en lift av Anders, han ville jeg skulle lage en han hadde laget før.Dette er til utfordringen fra Merete, en lift av hennes lo'er.
(Skulle visst ha redigert litt, rettet opp.. for bildene ser jo helt skjeve ut)

Her i huset er det stille nå. Rune er i Rørvik (Nord Trøndelag) å jobber noen dager, Daniel er nå oppe hos Nicko. Jeg skal en tur opp til Ingunn som har kommet hjem idag. Føler jeg ikke har sett henne på en evighet, selv om det ikke er så mange dager siden.
I kveld er der tv kveld for meg. Gleder meg jeg.
I morgen er det jobb igjen.
Ha en fin kveld.
Takk for at du kikker innom.
Legg gjerne igjen spor etter deg.

Ingen kommentarer: