onsdag 3. juni 2009

Testing av kamera

I helgen var jeg så heldig å få låne Kine sitt kamera. Nå gjenstår det bare å se om hun vil selge det :0) Jeg har så lyst på D1000 kameraet til Canon, men akkurat nå var det fryktelig moro med D350 også. Er super fornøyd med det kamera jeg har fra før, men jeg ser at dette kamera tar litt bedre bilder enkelte ganger. Linser er selvsagt et tema og det er det ikke lett å få tak i til FujiFilm kamera jeg har. Sjekket litt rundt i dag.
Her er bilder med D350 kamera:
Daniel på pallen med Fredrik på topp og Espen på 3 plass.
Daniel


Løvetann blåsing.. hihi..


Litt makro testing


Rodondendron knopp


Hagegjerde til nabo'n


Dekk boden vår


Epleblomst i hagen



Det jeg oppdaget var at mitt kamera var bedre på makro, der har jeg også filmfunksjon og andre ting man ikke har på D350.. men hvem sier at jeg ikke kan bruke begge to??
748 bilder ble tatt fra fredag til mandag.. og det er det som er igjen etter at jeg har slettet ubrukelige bilder.. *rødme*
Nå skal jeg scrappe litt tror jeg.
Printe litt bilder først.
Ha en fin kveld.

1 kommentar:

Unknown sa...

Mange fine bilder og historier her:-) Moro å se andre også setter pris på hverdagslige ting..

Håper alt står bra til med deg også:-)

Kine