tirsdag 2. juni 2009

Gode minner

1 arbeidsdag etter langhelg.. det er litt slitsomt kjenner jeg. Rart med den ekstra dagen fri som skal gjøre så forskjell.

Daniel og Iselin på sykkeltur
Sven og Daniel på sykkeltur.
Daniel hadde både ung og voksen på styre og lekte taxi. ikke forstår jeg at noen turte å sitte på med den gale ungen!!

Det lå en kano ved siden av der vi lå, Gunn og Johnny er på en aldri så liten kano tur.
Elvegris??


Rune prøver å få Daniel ut i vannet.. jeg gikk tom for batteri midt i denne seansen og så vel egentlig ikke hva det endte opp med.. men jeg tror vel han eldste klarte å få han yngste uti ;0)


Har er juniorene våre på tur.
Sleipe gutta, jentene må tråkke.
Sniker, ikke snakk om å være gentlemenner nei..
Stine er klissvåt for henne har Nicko helt vann over på hele turen..
Hele denne helgen har jeg satt på kontoen for gode minner og den skal jeg ta frem hvis det skulle komme en dårlig dag. Man må jo bare smile av alt som skjedde denne helgen. Både hendelser og kommentarer.
Ha en fin kveld

Ingen kommentarer: