mandag 13. juli 2009

Har fått nytt kamera av kjærsten min..

Jeg har sagt det før og sier det igjen, jeg har en utrolig herlig kjærste.

Torsdag fikk jeg nytt kamera og linse.

Canon 1000D og Canon 55-250 linse. Ble så glad. Akkurat det jeg ønsket meg.
Her er bilder tatt med nytt kamera :0)


Daniel er redd han ikke er tilgjengelig nok.. msn OG mobil..
Marius på Gilhusodden

Anders på vei inn til Gilhusodden

En stk bilcross bil på hengeren


Har ikke vært å mye tid til å blogge i det siste, det går liksom i ett her.
Har vært mye løp i det siste og da forsvinner uka og helgene fryktelig fort.
Anders og jeg tenkte vi skulle scrappe litt etterpå hvis det ikke blir opphold.
Ellers har Daniel og Rune kjøpt seg nye bilcross biler som skal males.. sukk..
Neste uke er det ferie.. sing halleluja!
Ha en strålende uke.

1 kommentar:

Unknown sa...

Gratulerer så mye med nytt kamera, blir nok mange fine bilder med det!
Så fint det bilde er der han går nedover grusveien:)