onsdag 15. juli 2009

Ufrivilig fridag..

Pga hjemmeværende barn og litt sykdom denne uken ble det til en fridag ekstra. Å jammen var jeg ikke effektiv.
Se nå begynner ripsen å bli moden, var borte å smakte på den igår. Var ikke værst.. manglet bare vaniljesausen *hihi*

Johnny og Anders tok seg en liten tur utenfor døra og vips så hadde de masse markjordbær i boksen sin


Daniel sin bil begynner her å bli ferdig (er ferdig nå asså) Vi malte og malte igår.
Sven malte tekst og Gunn inni dørene. Daniel og jeg resten.


Så ut som svenske flagget før det gule ble hvitt..


Det var jo en knallfin dag med sol og litt skyer.
Fikk vasket 2 maskiner med klær, klippet hekken, vasket bobil, malt bilen til Daniel samt støvsuget og vasket inne her + at vi fikk besøk av flere innimellom.
Kjenner jeg er litt støl i skulderne etter hekkesaksen i går, hekken er så høy og den maskinen er så tung.. gikk over til saksen når jeg stusset sidene.. og det hjalp. Var helt skjelven etter den tunge maskinen. Spm til meg selv: bør ikke du trene mer armer??

Ny dag nye muligheter heter det, men i dag regner det igjen. Noe herk! Hadde tenkt meg en tur i skogen med kamera idag.. jaja.

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer: