onsdag 26. august 2009

Epleslang hos naboen..

Var ute bak garasjen å knipset litt bilder i sta. Vi er så heldig at bak der vi har bilcross biler har naboen et epletre ;o) Titt og ofte finner jeg gutta bak der. Eplene er veldig gode, ikke store men saftige og søte.
Daniel
Sjekk disse 2 følger med på hva storebror sier og gjør a... hihi

Daniel tuller, Anders flirer


Daniel tuller, Marius flirer... sånn har vi det..sukk..
Aldri ro når Daniel er i nærheten da er det liv og røre.


Marius bare MÅTTE prøve å ta en bit

Dagens 3 eple tror jeg.
AN APPLE A DAY KEEPS THE DOCTOR AWAY??
(men etter å ha spist 3 tror jeg han kunne kommet med magevondt medisin)
Hallooooo


Tenk så fint det ble i kveld, det møkkaværet i dag tidlig. Gutta har vært på tur i dag og det lovet ikke godt når vi våknet og det HØLJE regna! Men begge hadde hatt fin dag de.
Nå har de tatt kvelden etter å ha spist grillmat, sitter nede å ser på film nå.
Ha en fin kveld, må gå jeg, vaskemaskinen roper på meg.. *hyyyyyl*

Ingen kommentarer: