mandag 24. august 2009

Litt scrapping

Det blir ikke så mye tid til hobbyen min om dagen. Dagene flyr og noen er alltid på besøk................
Koselig med besøk asså, men innimellom kan det bli litt mye..
Disse er scrappet de siste 2 ukene. Mer enn det har jeg ikke hatt tid til. Savner å scrappe jeg, men å sette seg ned å faktisk produsere noe er ikke så lett.



Kanskje jeg rett og slett skal prioritere hobbyen MIN??
Koser meg alltid når det er tid til å fikle med papir og pynt.
Ha en fin kveld!

3 kommentarer:

Susie sa...

så fine dem er!! :o)
Ja du burde prioritere hobbyen din. heilt enig der!
"Det e jo reine terapien for sjæla"! ;o)
Ta med deg scrappinga og kom til meg en dag da, så kan vi holde på sammen! c",)

Unknown sa...

Du er skikkelig flink! Likte den første ekstra godt!

Vi hadde følge med minste gutten din i dag, så søt gutt:) Jeg sa han bare måtte komme til oss, at han var hjertlig velkommen:)

KjerstiKK sa...

Så flotte LO'er du har lagt ut her:)
Jeg likte veldig godt oppsettet og pynten på spesielt de to nederste :D