torsdag 11. februar 2010

Bestillingskort

Ei lita jente som skal gi venninnen sin et kort fordi hun får lov å overnatte.

Fargene skulle være rosa og turkis...
Dette kortet har hengt over meg en stund..
men MÅTTE bli ferdig til imorgen.
Vel.. nå er det ferdig.

Spør hvis du lurer på noe.

Har du vært inne på http://www.kuttut.com/ ??
Det er moro å gå inn der å handle charms , bånd og blomster.
De har litt annet også.
De har litt lite blomster inne nå... jeg har shoppa noen ganger skjønner du..
haha..
neida ikke BARE jeg......
Men sjekk ut, du finner charms til 25 og 50 øre og sånt.
Moro å shoppe da gitt!
Dessuten er portoen upåklagelig og servicen også.

Klemmer fra Grethe

1 kommentar:

Janniche Drivdal Eriksen sa...

nydelig jentekort!!
haha uff da føler meg nesten litt skyldig jeg ... at du er og shopper der inne mener jeg..
klem