fredag 12. februar 2010

Kondolansekort

Jeg har aldri laget kondolansekort før. Og synes vel ikke det var så lett heller.

Når jeg tenker på et slikt kort tenker jeg jordnære farger...
huff det hørtes ihvertfall ikke bra ut..
men uansett her er mitt kort.
Jeg hadde ikke noen kondolansetekst så jeg skrev et dikt og en hilsen inne i kortet.



For et nydelig vær det er i dag..
Det lover godt for helgen dette været.
Vi skal på jordebilfestival, Dvs over 30 stk som skal kjøre bil på jordet til en kamerat av oss. 
Det er lagt opp litt som et bilcross løp så dette er en av høydarene i løpet av vinteren.
Biler er kjøpt, skrudd, mekket og ordnet til nettopp denne helgen.
Dagen avsluttes med en heidundranes fest på låven...
jeg holdt nøyaktig 2 timer i fjor før Rune måtte bestille taxi..
*rødme*

GOD HELG!!

Klemmer fra Grethe

3 kommentarer:

Janniche Drivdal Eriksen sa...

ååå nydelig kort!
hun kommer helt sikkert til å sette stor pris på det!
nei ikke lett å lage denne typen kort...
lykke til i helga da - og ta det litt penere i år!haha
klem

aase sa...

Slike kort er aldri lett å lage, dette ble akkurat passe synes jeg!! flott kort.

Kos deg med masse gøy i helgen!!

Takk for tips om side med charms ol...mye forskjellig og billig der!!

Kristin Langnes sa...

Nydelig kort som jeg synes du fikk til veldig godt! Enig i at dette er vanskelig å lage.