onsdag 28. april 2010

Her snakker vi teamwork...

På jobben har vi ei søt snill jente som akkurat
er blitt mamma og som fyller 30 år på fredag.
Vi skal gjøre litt stas på henne den dagen så hun kommer
innom oss på Servicekontoret og der vil det være gave og kake:)
Line og jeg fikk i oppgave å lage kort,
vi tok oppgaven på alvor og laget det sammen..
Jeg skjærte ark, brukte Cuttlebugen, distresset, limte
og trykket mens Line pyntet nydelig når jeg var ferdig.


Fargen var det aldri noen tvil om..
det MÅTTE bare bli
LILLA
en farge vi bare elsker begge to.

Jeg har laget litt i det siste.
De 50 bordkortene tok litt tid, også har jeg ikke tatt bilde av de
*flau*
(men jeg får sikkert lov å låne ett å ta bilde)
Har laget konfirmasjonskort også til denne søte jenta,
men det kan jeg ikke legge ut for jeg tror/vet at hun er innom her å kikker.
Kan jo ikke ødelegge for mamma'n :)

Takk for at du kikker.

Klemmer fra Grethe

2 kommentarer:

Kari sa...

Så nydelig det ble! Der bursdagsstempelet på
innsiden var nytt for meg, likte det veldig godt altså! Hele kortet var gjennomført og flott!

Gro sa...

Flinke jenter det!