søndag 21. november 2010

Brudd i ankelen

Neida det er ikke jeg som har brudd, takk og lov for det.

Anders, min yngste sønn klarte kunststykke å få brudd i ankelen på skolen onsdag.

I dag bare måtte vi ut i snøen... hele familien måtte ut å måke.
(vi har snøfreser altså)
Anders elsker å være ute så det var skikkelig nedtur at det kom snø akkurat nå.
Skal tilbake på røngten om 3 uker og regner med at gipsen blir tatt av da.
Tipper det er lenge nok uten ski og skøyter for en aktiv 10 åring..

Og kommer det ikke så mye nytt her i bloggen vet dere hvorfor.
Holder på med et telys kort men er ikke helt i mål.

Hei så lenge
Klem Grethe

3 kommentarer:

Gro sa...

Hei. så du hadde vært inne på North Star Stamps sin blogg og lurte på målene til kortet med te-lys.
Jeg har akkurat lagt ut en mal i bloggen min - her

Tone sa...

Så kjipt for Anders - vi får krysse fingrene for at gipsen er av innen jul;)

Ha en god uke Grethe - klem så lenge:)

Mia sa...

Heisann:)

Forrige tirsdag var jeg sammen med de kreative vennene dine å laget kort i barnehagen. Veldig koselig og jeg er allerede klar til neste torsdag!!
Masse god bedring til sønnen din, håper han snart blir bedre!!
Julehjerter har jeg mange av,bare å si fra hvilke farge som er ønskelig så kan jeg eventuelt ta dem med til torsdag. Pris pr stk er 50 kr. Ha en flott første advent, nå skal adventstjernen opp i vinduet her;)