fredag 19. november 2010

Utfordring fra MaritO

Marit har en greie med å lage utfordringer til meg når vi er på treff.
Det har vært ugler, høner, porselensfigurer ja og denne gangen må jeg si at fargene var utfordringen.
Og nettopp av den grunn vil jeg tro at jeg fikk utfordring i sterke farger av Marit.
Hun kjenner meg litt kan man si...

Tror aldri jeg har laget kort i disse fargene, men når Marit leverer utfordring i form av et ferdig kit da er det bare å ta utfordringen.
Neste treff jeg skal på med Marit er Hønetreffet.. oboy skal hun få utfordring fra meg :)))
Mohahahahaaa

Ellers er det litt som skjer... gutta skal bo hos oss en stund fremover og på onsdag klarte Anders å brekke en lite bein i ankelen, så han har i dag fått gips opp til kneet.
Dvs at mamman må løpe noen ekstra turer rundt i huset.
(har IKKE vondt av det altså..)

Ha en riktig god helg og takk for besøket!
Klemmer fra Grethe


4 kommentarer:

Tone sa...

Synes du løste utfordringen flott jeg søta;) De fargene hadde vært en utfordring for meg også.....men kult når man får det til da:)

Forandringer er det jo stadig synes jeg - også får man bare gjøre det beste ut av situasjonene som dukker opp;)

God helg vennen - snart så scrappes vi - klem så lenge:)

Kristin Langnes sa...

Så flott kort, og enig med deg i at Marit bør få en skikkelig utfordring tilbake! Men det er nå morsomt med hennes utfordringer også.

Å, som jeg gleder meg til neste Hønetreff!

Marianne/skorpionen sa...

Herlig kort og jeg synes så absolutt at du har løst oppgaven på en super måte!
God bedring til den "gipskledde" og takk for så koselige kommentarer i bloggen min :)
Ha en flott søndag!
Klem
Marianne

Alette sa...

Har hatt meg en tur rundt i bloggen din. Kjempefine kort du lager :-) Ha en fin og kreativ uke, klem